sâmbătă, 22 martie 2008

Summit-ul NATO la Bucureşti

După cum se ştie încă de anul trecut, peste foarte puţin timp, în perioada 2-4 aprilie va avea loc la Bucureşti Summit-ul NATO, prezidat de Jaap de Hoop Scheffer, un mason care se află şi el în strânsă legătură cu P2 (Propaganda Due - din Italia), grupul Bilderberg, Comisia Trilaterală, Skull and Bones 322.

Evident că nici ceilalţi şefi de state nu sunt mai „inocenţi”. Din păcate o să vină tocmai în ţara noastră pentru a-şi realiza ritualurile, exact în postul Sfintelor Paşti. Asta ne întristează pe toţi. Dacă nu ştii care îţi este duşmanul, atunci cum anume să te aperi?

De asemenea, toţi cunoaştem steagul NATO, cu simbolul rozei vâturilor. Rudolf Koch, un caligraf german a scris „Cartea simbolurilor” în care ilustrează 493 de simboluri arhaice, rune şi monograme. Conform acestuia, steaua cu 4 colţuri înseamnă „o ameninţare solemnă şi serioasă”, fiind şi simbolul uneia dintre cele mai mari bănci americane, Citicorp.


În sine, roza vânturilor NATO este pur şi simplu o cruce răsturnată, fapt care demonstrează clar că membrii acestei organizaţii sunt cei care şi-au vândut sufletul pentru a avea puterea în mâini.



"Cel mai puternic este cel care se are pe sine în propria lui putere”

Lucius Annaeus Seneca

luni, 17 martie 2008



E unul dintre cele mai inspirate clipuri pe care le-am vazut în ultimul timp. Mesajul e deosebit.
Îmi aminteşte de Legea Vibraţiei: "Nimic nu stă, totul se mişcă, totul vibrează".
De fapt totul e energie.
Nimic nu se pierde, totul se transformă. Iubirea pe care o putem dărui celor din jur are o sursă infinita: Dumnezeu.
E timpul schimbării, de acum înainte nimic nu va mai fi la fel.
Aminteşte-ţi că tot ce ai e clipa prezentă. Foloseşte-o!

marți, 11 martie 2008

SDST- Ingeri deasupra Romaniei



Melodie foarte interesantă. E aproape de realitate.
Viaţa de astăzi se pare ca îi inspiră pe cei de la Spectrul de Difuzare a Sunetelor Tăcute.

sâmbătă, 8 martie 2008

Control mental al copiilor-mesaje negative



De-a lungul timpului toate guvernele, organizaţiile, marile companii au încercat să îndoctrineze cât mai multă lume pentru a-şi atinge scopurile malefice, pentru a atrage atenţia.

Acum la mare modă este Programarea Neuro Linvistică, manipularea în masă, limitarea accesului la informaţiile reale (ştiri de umplutură) şi încă de acum cateva decenii – mesajele subliminale, ascunse în reclame, filme, muzica. Se cunosc numeroşi artişti care au folosit mesaje subliminale negative pentru influenţarea publicului: de la Beatles la Led Zeppelin (Stairway to heaven), Queen până la Panic at the Disco şi muuulţi alţii.

Să nu uităm de unele desene animate, chiar apreciate, de genul celor Disney până la Pokemon, anime-uri şi cele teribil de violente cu roboţi şi monştri în rolurile principale. Dacă primele desene animate erau în general cu final fericit, acum „la modă” sunt cele în care înving forţele răului. Toate acestea promovează rebeliunea, chiar satanismul, apărând simboluri oculte, ale societăţilor secrete (de exemplu cele masonice).

Un exemplu mai la îndemână: Pokemon

Moto: „Să-i prindem pe toţi”. E evident, nu-i aşa? Psihicul copiilor este extrem de uşor de influenţat.

Pokemonii au puteri supranaturale, ei evoluează, se pot dezvolta sub alte forme. Să-l luăm drept exemplu pe Kadabra. Mai întâi numele său provine de la celebra formulă magică sau incantaţie „abracadabra”. În cărţile de joc făcute după numele desenului, acesta apare făcând salutul cu mâna stângă, specific sectelor satanice, având şi o stea în frunte, iar pe abdomen apare SSS, ca 3 fulgere, ducându-mă cu gândul la formatia de rock Kiss.

Un alt personaj este Stari, o stea, o pentagramă, simbolul franc masonilor si simbolul lui Baphomet.

Pikachu, mascota serialului are şi el coada în formă de fulger.

Ash Ketchum, eroul are pe şapca pe care o poarta un simbol asemănător cu cel al conturului unei piramide, iar globul în care îşi ţine pokemonii seamănă cu un ochi.

Misty, personajul feminin face mereu salutul cu 3 degete cu un simbolism negativ.

Şi celelalte personaje, majoritatea prezintă semne ciudate, au probleme de temperament, fiind egoiste, rebele, chiar malefice.

În desenul animat apar 151 de pokemoni. Cu puţină matematică aflăm mai mult: 151 este al 36-lea număr prim (fiind de asemenea masonic). 36 e considerat valoarea secretă a lui 666 deoarece suma numerelor de la 1 la 36 este 666. Interesant, nu-i aşa?

Fapt ce demonstrează existenţa mesajelor demoniace în acest desen animat:

În 16 decembrie 1997 în Japonia, în primele 30 de minute ce au urmat finalului desenului 618 copii au ajuns la spital având simptome care sugerau crize de epilepsie. Experţii cu fost de acord cu faptul că aceste crize au putut fi cauzate de unele scene în care apăreau lumini puternice

A fost găsit şi un al 25-lea cadru, imagine. Aceasta este o metodă subliminală de control mintal, aplicată în unele filme care afectează negativ subconştientul, copii devenind ca nişte „zombi”. Psihologii vorbesc de un genocid intelectual.

Unele ţări au interzis această emisiune, printre care şi Japonia, Rusia, Arabia Saudită, Qatar. În 8 aprilie 2001 Şeicul Ahmed al-Haddad, membrul instanţei religioase al Emiratelor Arabe Unite a publicat un decret de condamnare pentru Pokemon, demonstrând că jocul susţine teoria evoluţiei, darwinist-sionistă care se află în dezacord cu adevărurile universale şi cu islamul.

Ei bine, cu siguranţă avea dreptate. Din cauza acestor tipuri de emisiuni copiii cresc, considerând normale societăţile secrete, violenţa de orice fel, negând existenţa Divinului sau, mai rău, încercând să stopeze evolutia spirituală a celor din jur, conducând chiar persecuţii.

Partea cea mai rea a mesajelor subliminale negative este că oamenii, în general nu ştiu cum să îşi dea seama de adevăratele intenţii ale societăţii în care trăim. Etichetările nu ajută la nimic.

În epoca în care trăim nimic nu este ceea ce pare.

miercuri, 5 martie 2008

Omul


Omul e precum o lumânare. Pentru a te putea bucura de ea trebuie să o aprinzi, dar dacă o aprinzi, după un timp se stinge...
Lumânările sunt facute pentru lumina lor... sunt făcute pentru a se stinge.
Oare ele pier? Nu cred. Ele se transformă în căldură, lumină. Ele se înalţă spre cer...
Omul e precum o lumânare. E făcut pentru a se înălţa spre cer.

Dincolo de al treilea pământ şi al patrulea Cer
Toate neliniştile pier.
În nevăzut e pace.

Dincolo de Marte sau Venus, de Soare, mai sus
Te-aşteaptă Iisus.
Va fi din nou pace.

marți, 4 decembrie 2007

Poezie


La poarta albă a cerului
Stă o fată a codrului
Şi ea blândă îşi înalţă
Ochiul drag de sfânt azur
Ea priveşte cu speranţă
La măreţul de aur turn

A-nvăţat deja acasă
Pe Pământ, la a ei masă
Tot ce trebuia să ştie
Despre lumea sa de-atunci
Şi-a pornit spre veşnicie
Să primească noi porunci.

A zburat către iubire
Preaînaltă fericire
Amintindu-şi tot trecutul
A plutit mai sus spre cer
A-nţeles de ce e lutul
Pentru lucruri care pier.

Poarta albă se deschide
Din câmpiile aride
Ea porneşte tot mai sus
Catre cerurile înalte
Care nu cunosc apus
Pline de suflete calde.

luni, 3 decembrie 2007

Cântecul Pământului


A fost odată demult, demult, undeva pe plaiurile româneşti, într-un vârf de munte o stână cu multe mioare de care avea grijă un cioban. Acesta trăia singur, făcând caş şi brânză, urdă, unt. Un tânăr venea din când în când să ducă produsele la vale, în cel mai apropiat sat, încumetându-se cu greu să urce potecile ascunse care duceau până in vârf.

Ciobanul era renumit pentru produsele care se vindeau bine în sate, dar şi pentru cântecul din fluier. Suit pe o piatra mare îşi scotea fluierul de la brâu şi se pornea să cânte doine, cântece bătrâneşti cu rădăcini adânci, lăsate din moşi, strămoşi, chiar de la daci. Când punea fluierul la buze iarba, copacii, dealurile şi văile, până la munţii albaştri din depărtare începeau să vibreze uşor, iar ecoul cântecului stăruia încă câteva ceasuri după terminarea lui. În acest timp ciobanul îşi făcea treaba, mulgea oile, curăţa oalele, ţarcul, fierbea laptele, făcea caş, brânză, alegea smântâna. Când i se părea că afară se termină cântecul reluat de munţi şi văi îşi lăsa lucrul şi, urcându-se din nou pe piatră începea alt cântec, care nu se repeta niciodată, decât prin ecoul care îl ducea de la un capăt al ţinutului la celălalt. Zi şi noapte aerul vibra datorită cântecului. Prin sate şi oraşe se vorbea că doinele se auzeau de la cetăţile de lângă mare până dincolo de apa Tisei, de acolo până la Tyras (Nistru), ajungând până departe, spre miazăzi, pe malul drept al Danubiului.

Într-una din zile tânărul însărcinat cu transportul caşului apăru la marginea pădurii, îndreptându-se spre stână. Stătea la colţul ţarcului privind pe ciobanul care tocmai terminase alt cântec, iar în urma lui dealurile şi văile continuau melodia suavă. Băiatul îl aşteptă pe cioban să se coboare de pe piatră. După ce totul a fost pregătit pentru ca tânărul să plece a doua zi în sat, desagile au fost umplute, amândoi s-au aşezat pe iarba moale din faţa stânei şi au început să vorbească.

Ce frumos cânţi din fluier, bădie…

Mai frumos cântă ecoul munţilor, pădurea, marea, decât mine.

Marea? Ai fost vreodată la mare?

Nu, dar o aud mereu, laolaltă cu sunetul izvoarelor, al păsărilor. Şi acum o

aud, dacă vrei să auzi şi tu, atunci ascultă cu atenţie…

Degeaba a încercat băiatul, că el nu auzea nimic, decât ecoul doinei şi glasul oilor care mai zbierau din când în când în ţarc. Rămase tăcut, neştiind ce să zică.

– Încă nu auzi. Spuse ciobanul care îşi scoase fluierul de la brâu şi începu să cânte altă doină. Cât timp cântă, băiatul nu se mişcă deloc. Rămase cu ochii pironiţi pe fluierul care pesemne era fermecat.

Ciobanul termină de cântat şi se porni să facă treabă, căci cântecul său încă se putea auzi.

Mai ascultă, băiete, mai ascultă, şi ai răbdare, numai aşa o să poţi auzi.

Tânărul nu răspunse. Ar fi vrut să o ia la fugă, numai să îi treacă ruşinea că nu

poate auzi marea precum ciobanul acesta.

Seara se lăsă uşor peste toată aşezarea. Soarele era deja după munte, numai ultimele sale raze cu reflexii verzui stăruiau deasupra stânii. Cântecul încă se mai auzea. Cei doi stăteau aşezaţi pe câte un braţ de fân afară, pentru că nopţile de vară erau calde, privind cerul înstelat. Ciobanul numi fiecare stea în parte pentru că le cunoştea de la bătrâni apoi, dezmierdaţi de un vânt uşor, călduţ, ce purta pe aripa lui ecoul doinei, amândoi adormiră.

Când se trezi băiatul, soarele tocmai răsărise, deja ciobanul terminase şi el cântecul şi coborî să îşi mulgă oile.

De unde ştii atâtea cântece? Întrebă el pe ciobanul care rămase câteva clipe nemişcat, fixând cu privirea ochii săi. Tânărul se simţi uşor, parcă pluti în momentul în care ciobanul se uita la el. curând începu să audă ceva, un sunet de departe, ceva care vuia necontenit, apoi îşi lăsă mintea să zboare, el nu mai era acelaşi fiu de ţăran, băiat care muncea de dimineaţa până seara, el era nou, era chiar sunetul pe care îl auzea, era natura însăşi. Îşi reveni greu din această stare. Ciobanul stătea lângă el.

Te-am ajutat să auzi, apoi să simţi sunetul cântecului. Ai auzit marea? Dar tânărul nu putu vorbi. Era înca slăbit după experienţa prin care trecuse.

Este un cântec special, e doina pamântului. Eu asta cânt, ce aud. Doar nu credeai că fluierul meu e fermecat, nu? Şi ciobanul, şi tânărul au început să zâmbească. Da, asa crezuse…

Am auzit… spuse tânărul.

Da, dar important este să auzi în continuare, mereu, pentru că ajută. Cântecul îţi dă sfaturi, e cel mai bun învăţător. Pe un timp, demult, toţi oamenii îl auzeau. Acum nu-l mai aud, nu pentru că ar fi surzit, ci pentru ca nu mai vor să îl audă, acum mulţi nu mai cred în aşa ceva. Să nu uiţi asta.

Tânărul ridică privirea spre cer. Tot aerul vibra şi simţea cum vibraţia aceea se transformă în acorduri suave, într-o melodie dulce care aducea fericire, putere, simţea cum adie un vânt uşor care împrăştie cunoaştere şi iubire.

Cântecul pământului… îl aud. Parcă l-am mai auzit acum mult, mult timp. E plin de înţelepciune. E fără vârstă, fără început sau sfârşit, e înalt şi înălţător…

De atunci cu trecut ani mulţi, poate sute, fluierul al cărui ecou se auzea pretutindeni a rămas uitat pe la rădăcina vreunui brad, poate chiar în scobitura pietrei pe care doinea un cioban ca multi alţii, dar ca niciunul dintre ciobanii din timpul lui. Un cioban solitar, fără nume, dar înţelept si blând, cel mai bun elev al învăţătorului său, Pământul.

Cântecul Pământului se aude neîncetat si se va auzi în eternitate printre toate lumile universurilor. Trece din inimă în inimă, vibraţia sa înaltă aduce pace, dar puţini oameni o simt. S-ar fi gândit vreodată ciobanul că va veni un timp în care nici măcar în inimi nu vom mai auzi Cântecul Pământului?