duminică, 21 decembrie 2008

Amintiri...


Când vom şti oare ce s-a întâmplat atunci cu adevărat? Pentru ce au murit? De ce? Nu mai încape nicio îndoială că lucrurile nu au evoluat în direcţia pe care o speram. Visurile românilor nu s-au realizat aşa cum am fi dorit. În timpul evenimentelor petrecute la Timişoara în rest, în ţară nu vorbea nimeni nimic. Oamenii de rând habar n-aveau ce se întâmplase. Numai dpă ce s-a anunţat, miliţienilor le-a fost frică de alţi potenţiali revoluţionari. Oameni de la diverse interprinderi au fost duşi să păzească clădirile miliţiilor din oraşe mai mici. În Bucureşti a fost haos... apoi a murit şi Ceauşescu... iar acum mă întreb: ce destin poate avea ţara noastră având în vedere faptul că suntem singurii care ne-am împuşcat dictatorul, tocmai în ziua de Crăciun. Apoi mai sunt unii care spun că n-ar fi murit. Ce contează? Am fost lăsaţi pe mâna ecşilor comunişti; ca ciuperca otrăvitoare după ploaie a apărut FSN. Ne-am trezit "oarecum" democraţi. Habar n-aveam cu ce se mănâncă asta. Libertate de exprimare? Care au zis că Iliescu, Roman şi alţii erau alungaţi din universităţi, scoşi pe uşa din dos, că studenţii voiau să schimbe ceva... cărţi importante erau vândute cu zecile celor ce făceau "legea" pentru ca omul de rând, studentul de rând să nu mai ajungă să le cumpere... voturi arse... toate astea petrecute în noua "democraţie", până prin '95. Acum se întâmplă altele. Dar să nu le uitaţi...

Niciun comentariu: